onsdag 22 februari 2012

Födelsedag och en klantig morsa....

I måndags fyllde min älskade yngste son 17 år.
Åh vad tiden går.....
GRATTIS!!!!


Det blev inget inlägg den kvällen...
För jag min klant råkade halka på trappen ute och bröt handleden.
4 veckor med gips. 6 veckors sjukskrivning.
Handleden vart så illa bruten att doktorn först sa att de skulle operera inom en vecka. Igår ringde han och sa att jag kanske slipper, ska in på röntgen om en vecka och då får vi se hur det läkt...
Så håll tummarna för mig, är det nåt som jag är ledsen över så är det där operationen. Jag har ju tatuerat in dalkulla där på armen.
Och hur skulle den se ut efteråt med ärr....

Så snälla... kan man inte få ha lite tur nu och slippa!!!!

KRAM Jenny



4 kommentarer:

  1. Men vännen vad trist! Jag ska hålla alla tummar och tår för att du slipper operation av handleden! Själv sitter jag här med en förkylning som inte går av för hackor med ett dunkande huvud... :(

    Ha en fortsatt bra kväll!
    Kraaam

    SvaraRadera
  2. Stackars dig! Inte kul att skada handen, får hoppas du slipper operation i alla fall.
    Du måste blivit mamma väldigt ung om din yngste redan är 17 och du bara är 36 år!
    Kram Suss

    SvaraRadera
  3. Oj,oj...trist...jag har gipsat många handleder..jobbar ju på akuten....höger handled med...så handikappad...om du använder den mest....Men ibland ordnar vi vila på de mest konstiga sätt...ser det ofta i mitt jobb...det tycks aldrig komma lämpligt...men tycks ändå behövas en paus i livet...Kramen Lisbeth

    SvaraRadera
  4. ÅÅÅÅÅÅ han är så fin den där killen, grattis i efterskott till honom och en bamsekram till dig i allt elände, stackars handled och stackars dig !!! KRAM ÅSA NÄS

    SvaraRadera