fredag 17 februari 2012

Ännu mer krimskrams till samlingen..;-)

Jag kan inte gå in på Ur & Penn utan att komma hem med ännu lite mer krimskrams.
Det går inte. Jag är heeeelt hopplös!

Tränade ett pass idag. Tungt var det idag.
Idag skrek kroppen:
Sluta plåga mig och åk hem och vila mig. NU!

Det är svårt med viljan när man har såna här tunga dagar.
Men jag kan lova att det är de här gångerna man blir lite extra stolt att man klarar det. Att man trampar vidare på den där vidriga crosstrainern trots att hjärnan skriker jag orkar inte.....

Efter det åkte jag lätt nervös (svimfärdig) ner till killen som skulle pierca mig.
Jag lixom förväntade mig en grym smärta.

Men shit... vilken baggis.
 Att laga ett hål är hundra gånger värre.
(Och jag har inga som helst problem att laga tänder)

Jag lovar. Det var en trevlig suprise!
 För smärta är man ju gärna utan.
En fin vit pärla sitter där nu.....

"Happy:-D"



Ha nu en trevlig fredag mina vänner...
Det ska jag ha:-D

Kram Jenny



"Bra vänskap är när man inte bara springer iväg."

Sara 8 år

1 kommentar:

  1. Vilket fint "krimskrams" du har inhandlat å vad duktig du är med din träning. Jag har slarvat i nästan 2 veckor för att det är svårt att få tiden att räcka till...
    Tufft att våga göra en piercing, navelpiercing är snyggast!
    Ha en skön helg! Kramis

    SvaraRadera