onsdag 29 februari 2012

Lyckomåndag

I måndags gjorde jag en ny röntgen för att kolla om jag behöver operera mig.
Men vet ni... jag slipper operation!!!!!!!!
HURRA:-)
Jag blev så fruktansvärt glad. Eftersom jag tatuerat in " Dalkulla" på underarmen så har jag vart livrädd för den där operationen.
(Ni ser den till höger här på bloggen)
Undrar allt jag hur den hade sett ut efter??!
Kanske hade det stått Dal- ulla ?
Eller nåt ännu värre ;-)???
Hehe.....
Så ni kan ju bara tänka er vilken lycka jag kände när jag slipper!!!
Nytt gips fick jag oxå.
Det var inte alls bra gipsat.
Hela handen var i hopklämd, tummen satt mitt i handen sa hon! (men hallå... där har den
alltid suttit...he he;-)
Vilken skillnad. Jag har inte alls lika ont nu.
Så jag tror faktiskt att det var så knasigt gipsat där på akuten.
Så jag är glad att en ortopedtekniker fixade ett nytt
skönt gips:-)

Så nu är jag tacksam glad och lycklig.
Inga fula ärr i min tatoo.
Tack gode gud för det:-)!!!
Amen!

Kram Jenny

1 kommentar:

  1. I just like the helpful information you supply on your articles.
    I will bookmark your blog and check again here frequently.
    I am reasonably sure I'll learn a lot of new stuff right right here! Good luck for the next!
    Feel free to surf my web-site :: comprar perfume

    SvaraRadera