torsdag 26 januari 2012

Goa gubbar...

Förlåt att jag varit sån usel bloggare några dagar.
Möten och jobb har gjort att det blivit långa dagar på jobbet sen har jag inte haft nån ork eller tid över när jag kommit hem.

Vilken jäkla hosta det här var. Jag hostar fortfarande som en tok så fort jag anstränger mig så träning har inte varit att tänka på. Än. På måndag måste jag vara bra för då ska jag och syrran få instruktioner av någon som jobbar på gymmet, och det kan ju vara bra så man inte sätter sig bak o fram i de där maskinerna.

"-Åh... haha... utbrister min goa vän.
DET skulle väl va typiskt dig!!!"

Sen skrattar hon högt och länge för hon har antagligen fått en inre bild i sitt huvud hur jag sätter mig där, hurtig och bland massa folk och börjar styrketräna åt fel håll typ.

Och ja.. det skulle vara typiskt mig.
Så på måndag vill jag vara frisk, och få en rejäl lektion i hur man gör med alla dessa maskiner.... hehe....

Idag lyxade jag till det lite och köpte färska  jordgubbar.
Gud vad jag älskar dessa goa gubbar!

Och jordgubbssmoothie smakade inte helt fel heller!


Hoppas ni har en fin kväll!
Kram Jenny



"Om man tröttnar på sin kille kan man fråga sin
kompis om hon vill ha honom"

Tanja 6 år



3 kommentarer:

  1. Hej!

    Jordgubbar - ååå, mums!

    Hoppas att hostan ger sig snart, seglivad rackarns hosta!

    Kramen jenny

    SvaraRadera
  2. Hej! det där med bloggandet går ju upp o ner.. krya på dig nu, så du kan köra hårt på gymmet sen ;=) kram Jessica

    SvaraRadera
  3. Kan vara pinsamt på gymet om man gör fel när de stora "biffarna" (de som är där varje dag...) tittar på :) Lycka till på träningen men krya på dig först! Kramis

    SvaraRadera