söndag 27 november 2011

Första ljuset tänt...

Då var det första advent då. I morse regnade det, men när jag kikade ut på kvällen så hade det snöat. Härligt med lite vitt såhär till första advent och allt. Så jag och en av sönerna gick ut och kastade snöbollar, man blir som barn på nytt varje gång första snön kommer.

Igår var jag och Martin på julbord med hans jobb.
(Ja jag har gått och blivit kär;-)
Härliga känsla!
Superbra julshow och massor av god mat och goda drycker.
(Så idag har det varit en riktig vilosöndag här hemma)




Hoppas ni haft en mysig första advent!


Kram Jenny




"Många förälskade blir lite dummare. Lite bortresta i ett yttre lanskap lixom.

Thomas 9 år




9 kommentarer:

  1. Vad då KÄR !!!
    Har jag missat något, hihi!!!!

    SvaraRadera
  2. Hej vännen ♥
    Då har du intagit årets första Julbord nu då? brukar vara det bästa med det första ;) ja jag undrar med kär?? så gulligt hjärta nu blev jag kär hi hi...kramiz Jessica

    SvaraRadera
  3. Vi fick också lite snö igår som faktiskt ligger kvar även idag... Hoppas på en vit jul. Härligt att vara kär... om jag förstått det hela rätt...
    Kram Sonja.

    SvaraRadera
  4. Såå härligt, glad för din skull kram Eva G

    SvaraRadera
  5. Hmmm. håller nog med att snö kan vara mysigt när man är inne i adventsmys, men annars - nej tack.
    Vad mysigt med kärlek ;o) Och Julbord.
    Ni verkar ha haft en trevlig afton.

    Hoppas du har en bra start på den här veckan nu åxå.

    Kram kram

    SvaraRadera
  6. Åh så härligt med kärlek!! Ibland får man nypa till sej för att komma ihåg den där första känslan. Jag träffade Patrik för 6 år sen och jag har ALDRIG vatt så kär. 34 år och värre än en tonåring! Så jag är avundsjuk både på nyförälskelsen och snön :)

    Stor kram

    SvaraRadera
  7. Ja vi hade en supermysig advent, den första snön kom ju då också så barnen blev ju så lyckliga :) Vilken tajming :)

    Julmarkand blev det också, men jag var lite besviken på den här i borlänge, var lite tråkig tycker jag. Så nästa evcka tar vi en någon annastans :)

    Var den i grycksbos bra??

    kram kram

    SvaraRadera
  8. Underbart med snö & kärlek <3 Kram på dej

    SvaraRadera
  9. Underbar känsla! jag är fortfarande efter 3 år nykär och blir alldeles varm i kroppen bara jag ser min man <3 Grattis till din kärlek Jenny! Kram

    SvaraRadera