onsdag 2 november 2011

Byggare Bob....

God morgon!
I måndags natt fick jag så vansinnigt ont i magen att jag var tvungen att gå hem från jobbet. Hade svårt att gå upprätt för den där jäkla magen. Googlenarkoman som man är så försöker man ju få svar på vad man lider av, men jag vet inte om det alltid är så
bra, för det leder ibland av att man är drabbad av både det ena och det andra....;-)
Tack och lov mår jag bra idag igen, för jag måste jobba för att ha råd med alla julklappar.
(Allra helst dom till mig
själv;-)

Fick mig ett gott skratt igår iaf trots den onda magen.
Den äldste sonen som varit på praktik med sin pappa några veckor nu berättade att de alltid var tvungen att ha hjälm på sig på sin prao.
- Ja men det är väl bra säger jag.
 Det lär ju finnas en orsak till varför ni ska ha hjälm lixom.
-Ja, svarar den där sonen. Men ibland inte.
Som när jag stod och krattade en gräsmatta och inte så långt ögat kunde
fanns det en grävmaskin eller dylikt.
Jag menar hur
kul tror du det är och stå där och kratta gräsmattan i en gul ful hjälm och det kommer förbi en skitsnygg tjej och jag står där med värsta byggare Bob hjälmen på huvudet som värsta tönten lixom???!!!


Hahahahahaa....vilken hääääärlig syn;-)


*fniss* *fniss*


Hoppas ni får en härlig dag mina vänner :-D!!!!





"Det är inte så bra för gravida att ha
ägglikör  i urinen"


Tove 8 år


6 kommentarer:

  1. Hahaha ja jag var ju bara tvungen att ha mer,mer, mer,tur att barnen är sparsamma så jag kan låna. Nu ska de bara betalas tillbaka ... eller, de är nog skylldiga mig en och annan dollar, hihi
    Åå jag kan se din son framför mig. SÅ pinsamt!!
    Men också lite charmigt, hihi.
    Gula hjälmar janske blir en ny raggningsteknik, hihi
    Du man sak inte leta på nätet efter sjukdommar. När jag fick min huscancer fick jag stränga order från en vän att inte söka på nätet. Där står bara allt elände. Så jag har aldrig sökt varken hudcancer eller höftproblem, eller något.
    Bäst så...
    Skönt att magen gick över.
    Ha en skön dag vännen
    Kramkram<3 nettan

    SvaraRadera
  2. *hehe* Nä, någon måtta får det vara med hjälmanvändandet ;o)

    Skönt att du är bättre i magen iaf och vilken FANTASTISK flicka som kom på det där med ägglikören :=) För är den i urinen har den ju också varit på andra ställen ;o)

    Ha en fin onsdag!

    SvaraRadera
  3. Hej! ja tänk när byggare Bob gick på tv! o grävis hi hi..Inget vidare med magont ;( jag känner igen mig i det här med att googla sjukdommar! fast jag har ju tom läkarboken jämte sängen i fall nån krämpa dyker upp när lampan är släckt ;)) kramiz Jessica

    SvaraRadera
  4. Hello my friend!

    vilken tur att magontet gick över. Det är aldrig kul när man har sååå ont och inte vet vad det beror på..

    Julklappshandlen är i full gång här också. Vi har dessutom en som som fyller år på julafton, vilket gör att det blir extra mkt utgifter..

    Byggare bob är så söt med sin gula hjälm, det är säkert din son också..

    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  5. Svar: Jamen detsamma... är du också vaken så här toktidigt :-)

    SvaraRadera
  6. HEj raring:)
    Åå har ni också student, jag börjar redan bli lite orolig vad det gäller kostnader. Kommer kosta en förmögen het ju,hihi. Fast vet du vad? Jag gjorde en spargris när hon började ettan. Där har vi toppat småpengar lite då och då. Så de räcker nog till något i alla fall. Och vet du vad som ploppar upp i mott lilla huvud just nu... har ju inte gjort en till Michis som började ettan i höst. hihi, Nu får jag skämmas. Stackars flicka;(
    Å andra sidan jobbar Becca extra på MQ och känar egna pengar. Och som det ser ut kommer hon anställas där efter jul, och sedan jobba heltid efter studenten. Snacka om att ha tur ungen, hihi.
    Så en hel del kommer hon nog betala själv...eller???
    I dag ska jag jobba hela dagen och sedan på en frisyrvisning till kvällen med min kollega. Ska bli kul, men en lång dag!!1
    Hoppas du mår bra i magen och att du haft en bra dag/natt på jobbbet
    Kramkrma<3nettan

    SvaraRadera