lördag 2 februari 2013

Mitt mål nästa år....

Vaknade 06. körde i gång ett träningspass här hemma där jag tränade mage armar och ben. Man är nog inte helt frisk nu;-) hehe...
Frukost avklarad och strax blir det en loppisvända när jag ändå vaknat tidigt denna lördag.

Måste bara visa er bilder från en av skidturerna i vackra sörskog förca två år sedan som ligger ca 8 km härifrån.
En av de bästa skidturerna ever.....

 Så jäkla vackert att man blir tårögd nästan....;-)
 Solen sken, några minusgrader, jobbarkompisar och en ryggsäck med gofika....
 Nästa vinter är mitt mål att kunna åka längdskidor igen med den här armen/ handleden.... Än är det tyvärr för tidigt:-( Lite ledsen i hjärteroten är jag för det, för det är helt fantastiskt att komma ut i skidpåret en solig vinterdag!
Nästa år.... då.. då är det jag som är här och njuter av den vackra naturen igen. Så det så!

Ha en fin lördag!!!!! Kram Jenny


"Det är mest smala människor som bantar på ett visst ställe. Min mamma bantar tex rumpan. Hon tränar också, hoppar och springer och gör kullerbyttor och så. Och så tycker hon väldigt mycket om choklad"

Erika 6 år

1 kommentar:

  1. Verkligen underbara bilder!!!
    Hoppas sååå att du ska kunna skida snart igen. Dumma dumma hand, nu får den vara snäll mot dig i fortsättningen ;)
    Kram kram

    SvaraRadera