tisdag 5 februari 2013

Att vakna på ett strålande humör;-)

Sovit som en kratta inatt. Vakna alldeles för tidigt men lyckades somna om efter lite frukost i magen. Vaknade upp med ett uselt humör, men efter ett pass på gymmet med bastu efter vad jag bra mycket gladare tills jag kom till parkeringen på lasarettet då en en del människor inte kan köra bil för fem öre. Om man ska stå att vänta på en parkering i fem minuter så kanske man ska se till att de andra kommer förbi bakom. ( vi stod i en uppförsbacke på väg in på parkeringen) och när äntligen kärringen fick sin parkering så började hon naturligtvis backa rakt bakåt. Tror tametusan mitt hår stod rakt upp där ett tag av ilska... Hehe...
Var sen till ortopeden till arbetsterapeuten. Visade min stela armbåge så hon tyckte jag skulle träffa doktorn. Bra. Lika bra att kolla upp det innan det blir värre. Fick även en ny träningsgrej till handleden...
















Och av sjukgymnasten fick jag gummiband som jag tränar med för att föröka få tillbaka styrkan i armen igen....







Det är skittråkigt med den här rehabträningen nu. Jag har tränat så jefla mycket det senaste året. Men jag har lixom inget val. Bara att traggla vidare. Jag längtar tills den dagen jag kan köra armar i gymmet igen, men det är bara att glömma än på länge.


 "Gud gjorde Maria med barn och sedan stack han till himlen. Så fick Josef skulden." Moa 6 år

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar