tisdag 18 december 2012

Postlådelycka...

Gud vad jag älskar att öppna postlådan och se att glossyboxen kommit. En gång i månaden kommer den med 5 skönhetsprodukter fint inslagen i ett paket. Man vet aldrig vad det är i paketet så det var rena julafton idag. För 139:- i månaden får man världens roligaste paket hem i brevlådan. Har testat så många bra produkter som jag förmodligen aldrig hade köpt innan jag testat dom.



Dagens lchf middag blev fisk med philadelfiaost & broccolimos med parmesan.


Skitenkelt att göra god fisk, bara att smeta på Philadelphia ( den smälter inte i ugnen) Snabbmat som blir himlans gott!








Nu blire lite badkarsmys med bubbel innan the lovely soffa hägrar;-) Kram Jenny

1 kommentar:

  1. Hej vännen..så festligt!jag har fått min första Glossybox i dag (se mitt inlägg så kul ;=) rena julafton,samma innehåll so dig ser jag..kram Jessica

    SvaraRadera