måndag 17 december 2012

Ciao!

Jobb, sen blev det raka vägen in till ortopeden. Arbetsteraupeften (fan jag lär mig aldrig hur det stavas) mäter rörligheten i handleden varje gång ända sen operationen i Aug. Varje gång har jag gjort framsteg. Fast idag var måtten lika som sist, så nu trodde hon inte det skulle bli bättre. Även om doktorn förberedde mig på det där i höstas att jag aldrig skulle bli helt bra, så jag får väl helt enkelt försöka vara tacksam för förbättringarna som skett iaf. ( även om jag blev lite nere just då) MEN det är ingen lixom ingen ide, bara att försöka tänka positivt. Det är ju trots allt bara en handled... Det finns ju dom som har det mycket värre!




















Fick julklappen från jobbet oxå. Jag älskar ju mat, så det är ju aldrig fel. På julafton så skiter jag nog i Lchf. På jul får man tametusan frossa;-) hehe...










Ha en bra kväll! Kram Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar