onsdag 19 december 2012

Man kan inte vara bäst på allt....;-)

Vilken lycka att man e klar med klapparna.
Den sista inhandlades idag.
Herregud vad människor. Fullt på parkeringarna, massor med folk över hela stan.  Så det blev den snabbaste stadsturen ever, sen var det grymt jefla skönt att åka hem igen och lämna alla julstressade människor och trängsel;-)
Sen blev det övningskörning med sonen. Det är upppiggande kan jag lova. Jefligt upppiggande. Man blir rejält klarvaken! Hehe
Tack gode gud att jag inte jobbar som körskolelärare, jag skulle nog bli hatad. Jag e nog fan den sämsta. I hela världen typ.
JAG skulle inte velat övningsköra med mig själv ens. Då kanske ni fattar
ungefär hur dålig jag är!
(Han ÄR faktiskt duktig, det är inte det. det är bara den här dåren, moi, som tycker han kör som nån i Svenska rallyt ungefär. 
(Tills man kollar på mätarn och han kör i 45)

Jaja... man kan inte va bäst på allt hehe...;-)



"Jesus dog på långfredagen. Sen kom han upp igen efter tre dagar. Han var smutsig och jordig men på jättegott humör"

Rasmus 8 år


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar