torsdag 22 november 2012

Tröttmössa...

Men jisses vilken grå dag. November är ingen höjdare direkt. När man vaknar är det ju så grått och mörkt att det är svårt att veta det är morgon eller kväll.


Tänkte jag skulle baka nåt ur min nya kokbok, men jag örk int.....


Tänkte jag skulle motionera oxå... Men de orkar jag inte heller....


Tänkte jag skulle tvätta... Men nä...gu va dryyyygt!


Tänkte jag skulle göra NÅT jäkla vettigt den här dagen men nä.. Jag örk int helt enkelt hehe...


Tur det är en ny dag i morgon;-) då jäklar... Ska det bakas, hurtas, städas och vara duktig ( eller så tar jag det en annan dag... Hehehe;-)


Det är nog tur att jag ska börja jobba snart för " jag gör det i morgon" sker liiiiite för ofta nu;-)


Hoppas ni haft en piggare dag än min kära läsare....


Kram Jenny.... Gäääääääsp!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar