söndag 25 november 2012

Ögonskuggan som försvann......

Men herrejisses. Allvarligt talat. Jag börjar fan bli gammal nu. Man inser det på riktigt när man nu för tiden kommer hem från krogen och städar. Ja STÄDAR. Här var det skinande rent från förfesten igår.....(Så att den här kärringen kan vakna och mysa ner sig i soffan till så mycket bättre reprisen.) Nu är det fan illa...
 På riktigt;-) 


...Och apropå att inse att man kanske inte är liiiiikaaaa ung än fick min vän Marie inse en dag också.
Hon berättade att hon ville va lite fin så hon skulle sminka sig med ögonskugga, vilket hon då inte gjort på många år.
Så hon sminkar sig med en fin ögonskuggefärg och går sen iväg och gör nåt annat, tills hon efter en stund är tebaka på toaletten och ser sig själv i spegeln och tänker:
-Määä vart fan tog den vägen?!!
Ögonskuggan är lixom helt jefla borta.
Lost. gone. Borta med vinden typ??!
Så då tar min vän tag i sina ögonbryn och lixom "lyfter" upp ögonen och inser att aha där var den...

Hahahahahaha


Herrejeflar vad vi har skrattat åt det här och igår. Igår ni. Då skickar den där tokfian ett mess med en bild på sig själv när hon sitter och tittar ner på bilden och det står:

 -Kolla ögonskuggan syns!!!!!!!


Hahahahahahahahaha.....



Tack Marie för den fina bilden. Och för skrattet jag fick. Nu lever jag nog minst 10 år till;-)


1 kommentar:

  1. Gammal eller så var du helt enkelt rejält packad och det var en fyllegrej ;-)
    Lustig kompis du har :-)
    Hoppas din vecka har börjat bra!
    Kram

    SvaraRadera