torsdag 29 mars 2012

Snart har han nog tröttnat. Hoppas jag;-)!!!!!

Vårkänslor i rabatten. Läser senare att det väntas snö på lördag. Vill inte!

Yngste grabben ville ut och köra idag igen.
Snart är han nog tämeligen avskräckt av den här totalt värdelösa övningskörarmorsan som inte kan kontrollera sina vrålljud där brevid. Det går inte. Men det är svårt att vara tyst när man ser döden i vitögat typ hela tiden. Hehe...
 (Han kör bra)
Men han ser ganska glad ut trots allt.
 Än iallafall.
Snart har han nog tröttnat på mig och ringer far sin i stället;-)
(hoppas)
Hehehe...

Underbar vårkväll.
Älskar att det är ljusare kvällar!

Fick den här underbara tavlan av en vän som han gjort själv.
Såååå fin:-D
Passande en dalkulla va?:-)


Har precis kollat på finalen i Biggest looser.
Kom på mig själv att sitta med ett sånt där jättefånigt flin.
Sneglar till på sonen och ser att han oxå har ett sånt där fånigt flin på läpparna.
Så vi båda brister i skratt.

 (Där kom jag minsann på han;-)
Man blir ju lixom sådär galet
glad för dessa människors skull!

Shit vilka imponerande människor. Heeeelt
galet. Även om vi naturligtvis hejat mest på Robban hela tiden såklart!


Kram Jenny

1 kommentar:

  1. Har oxå en son som övningskör men jag är ganska lugn...
    Såg precis färdigt Biggest Loser som jag spelat in o kan bara hålla med :)
    Kram

    SvaraRadera