torsdag 15 mars 2012

Äntligen lite tur....

Vaknade av ett mess av min kompis. 
50% på allt på Rusta idag.
Ska du med?
Ja svårövertalad har man ju aldrig varit.
Och rea dessutom.

När man sen insåg vart kön till kassan började så ångrade
 man sig nästan;-)
Jisses vilken Ullaredkö det var.
Galet!
Tror även min kompis ångrade att hon skickade messet till just mig.
För naturligtvis hittade jag mattor jag ville ha. Bland allt annat jag hittade.
Och jag kan ju inte bära, så det fick hon minsann göra... 
hehe....

Lycklig som attan blev jag när min jobbarkompis ringde och berättade att jag vunnit biljetter till Skidspelen här i Falun.
Två vann jag, den tredje fick jag av en vänlig själ.
Tjohoo vad glad jag blev. 
Passade ju perfa nu när det redan var planerat att jag skulle dit fredag och lördag.
Jag har aldrig tur. Nånsin. Jag vinner aldrig. Inte min familj heller. Jo förresten sonen vann en tårta en gång när han var några år. Men han är glutenallergisk.
 Så han kunde inte äta den.

Säger ganska mycket om turen i den här familjen;-)
Hehe...

Ser fram emot en solig helg i mördarbacken i Falun.
Älskar att sitta där i snön och kolla på alla dessa skidåkare.

Ha en trevlig dag:-)

Kram Jenny

2 kommentarer:

  1. GRATTIS! Det är ju som man säger i triss reklamen - Plötsligt händer det!!

    Hoppas du får fina dagar vid skidspåret!
    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  2. Rea 50% nehöver man ju verkligen INTE säga nej till ;-)

    Kul med skidspelen, synd att Hellner tappade bara. Hade varit gött å vinna på svensk mark ;-)

    Ha en jättefin lördag!

    Kram

    SvaraRadera