tisdag 26 juni 2012

Spännande värre på jobbet.....

Allvarligt talat. Vart är sommaren?
Igår kändes det som en höstkväll.
Tja idag med för den delen.

Det känns lite smått (förjefla) fel att tända ljus när vi snart närmar oss juli.

När jag kom till jobbet igår berättades det att en orm slingrats sig på toalett golvet under midsommarhelgen.
Visserligen en snok. Men ändå.
Kan lova er att det blivit väldigt snabba toabesök.
Jefligt snabba.
Såååå snabba att man får vara glad varje gång man kommer ut utan toalettpapper hängades ut en halvmeter från brallan typ.
Först smäller jag i dörren för att skrämma det lilla äcklet.
Sen stampar jag i golvet. Typ steppar runt lite där inne.

Frågan är nu bara vad människorna där utanför undrar?
Att jag har  väldans grava tvångstankar kanske?
Smäller i dörren, stampar i golvet och sen är på toan i tio sekunder (max ) innan jag kommer utflygande därifrån.

Men jag är glad att det var en orm och inte en gigantisk spindel 
För då. Då kan jag lova er. Att jag hade hållt mig.
Tills jag kom hem. 

Hehe....

(Jag jobbar halvtid på ett lättare receptionist jobb nu
i väntan på operationen.)

Ha det så bra mina vänner.
Tänd ljus, se en film och njut av höst.. , nej just ja sommaren.
Sommar i Sverige.
För det är ju såååå underbart;-)


Kram Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar