söndag 31 oktober 2010

Bloggirritation o Pyssel


Välkommen till min Blogg:-)


Har funderat ett tag på att börja Blogga och efter jag vaknat ur min "nattskiftskoma" i dag blev jag sittandes i soffan o började skapa en Blogg,men när jag väl skapat en, fattade jag absolut ingenting av alla konstiga redigeringar o grejer....Så jag öppnade en till på en annan plats... o ännu en till....


Nattskiftgrinig o frustrerad slet jag fram alla pysselgrejer över hela köksbordet så där blev jag sittandes i stället..... som resulterade i en tavla. Ibland är de inte så dumt o bli lite "gubbgrinig"

Och vips så var mitt humör på topp, så då öppnade jag ÄNNU en Blogg...denna... o i jämförelse med andra, så va de rena barnleken o fixa färger o allt man vill ha:-)

Tja.... någon måste ju ha rekordet i att öppna Bloggar på en dag och jag misstänker att jag ligger rätt bra till där;-)!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar